فهرست

قدردانی وزیر بهداشت از حضور پرشور جامعه پزشکی در انتخابات ریاست جمهوری/ حضور برخاسته از معرفتتان را تبریک می گویم

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی با اشاره به مشارکت باشکوه مردم و بویژه جامعه پزشکی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه خود می‌دانم از شما استادان، پزشکان، پرستاران، ماماها، بهورزان و تمام آنها که طی سال‌ها، خدمت به مردم را وظیفه‌ای ملی دانستند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی با اشاره به مشارکت باشکوه مردم و بویژه جامعه پزشکی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه خود می‌دانم از شما استادان، پزشکان، پرستاران، ماماها، بهورزان و تمام آنها که طی سال‌ها، خدمت به مردم را وظیفه‌ای ملی دانستند، سپاسگزاری کنم و حضور پر شور برخاسته از معرفت‌تان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک بگویم.

به گزارش وبدا متن پیام دکتر هاشمی به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و نهم اردی‌بهشت 13966 در تاریخ این کشور، جاودان و در جان یکایک ایرانیان ماندگار شد و ما نیز بر خود می‌بالیم که در این روز سرنوشت ساز، چون تمامی رخدادهای انقلاب اسلامی، با خواهران و برادران‌مان همراه و همگام شدیم تا عشق و ارادت خود به این سرزمین کهن را این بار در تجلی‌گاه انتخابات در معرض دید جهان و جهانیان قرار دهیم.
اینجانب وظیفه خود می‌دانم از شما استادان، پزشکان، پرستاران، ماماها، بهورزان و تمام آنها که طی سال‌ها، خدمت به مردم را وظیفه‌ای ملی دانستند، سپاسگزاری کنم و حضور پر شور برخاسته از معرفت‌تان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک بگویم.

دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی